HR მარკეტინგი

HR მარკეტინგი

თითოეული კომპანიის წარმატება სწორედ იმ ადამიანებზეა დამოკიდებული, რომლებიც ამ კომპანიაში მუშაობენ.

მასტერკლასის სამუშაო თემებია

  • რა შესაძლებლობის გამოყენება და რა წინააღმდეგობის დაძლევა უხდება კომპანიას საუკეთესო ნიჭიერი ადამიანების მოსაზიდად?
  • რა არის და რატომ გაჩნდა HR მარკეტინგი?
  • რა შეიცვალა ტალანტების ქცევაში?
  • როგორ შევაყვაროთ კომპანია ტალანტს?
  • რა დადებით ემოციაზე უნდა დავდოთ ფსონი?
  • რამდენად მნიშვნელოვანია რეპუტაცია და პოპულარულობა?
  • როგორ იწყება, როგორ მიმდინაროებს და აქვს თუ არა დასასრული HR მარკეტინგის ციკლს?
  • რა 5 ძირითადი გზა არსებობს HR მარკეტინგის სწორად დასაგეგმად, სამიზნე სეგმენტის განსასაზღვრად და ტალანტების რეზერვის შესაქმენლად?
  • როგორ ფასდება HR მარკეტინგის წარმატება?
  • რა მეგატრენდები უნდა გავითვალისწინოთ HR მარკეტინგის ციკლის შესრულების დროს და რამდენად ზემოქმედებს სხვადასხვა თაობა ბრენდის აღქმაზე?