თითოეული კომპანიის წარმატება სწორედ იმ ადამიანებზეა დამოკიდებული, რომლებიც ამ კომპანიაში მუშაობენ.
მასტერკლასის სამუშაო თემებია
- რა შესაძლებლობის გამოყენება და რა წინააღმდეგობის დაძლევა უხდება კომპანიას საუკეთესო ნიჭიერი ადამიანების მოსაზიდად?
- რა არის და რატომ გაჩნდა HR მარკეტინგი?
- რა შეიცვალა ტალანტების ქცევაში?
- როგორ შევაყვაროთ კომპანია ტალანტს?
- რა დადებით ემოციაზე უნდა დავდოთ ფსონი?
- რამდენად მნიშვნელოვანია რეპუტაცია და პოპულარულობა?
- როგორ იწყება, როგორ მიმდინაროებს და აქვს თუ არა დასასრული HR მარკეტინგის ციკლს?
- რა 5 ძირითადი გზა არსებობს HR მარკეტინგის სწორად დასაგეგმად, სამიზნე სეგმენტის განსასაზღვრად და ტალანტების რეზერვის შესაქმენლად?
- როგორ ფასდება HR მარკეტინგის წარმატება?
- რა მეგატრენდები უნდა გავითვალისწინოთ HR მარკეტინგის ციკლის შესრულების დროს და რამდენად ზემოქმედებს სხვადასხვა თაობა ბრენდის აღქმაზე?